Marmara Kentsel Dönüşüm Genel Müdürlüğü

Marmara Kentsel Dönüşüm Genel Müdürlüğü
İdari Hizmetler ve Finansman Şube Müdürlüğü

Görevler :

a) Dönüşüm Projeleri Özel Hesabından yapılacak her türlü harcamaya ilişkin belgelerin muhasebeleştirilmesini sağlamak,

 

b) 6306 sayılı Kanun kapsamında İlçe Belediyelerince yürütülen kira yardımı işlemlerinin takibini yapmak ve gerektiğinde uygulama alanlarındaki hak sahiplerine yapılacak kira yardımı işlemlerini yapmak,

 

c) Toplumu bilgilendirmek amacıyla müdürlüğün faaliyet alanları ile ilgili yazılı ve görsel olarak halkı bilgilendirmek, bilinçlendirmek ve özendirmek için fiziksel ve dijital tanıtım çalışmalarını yapmak,

 

ç) Kentsel dönüşüm alanlarında yapılacak çalışmaların kalitesini yükseltmek amacıyla yönelik yurt içi ve yurt dışı teknik inceleme gezileri yapmak,

 

d) Su, doğalgaz, elektrik, telefon, kalorifer, pis su, klima asansör vb. tesisatların işletilmesi, bakımının yapılması veya yaptırılmasını sağlamak,

 

e) Rutin hizmetlerin yürütülmesinde hizmet ihtiyaçlarını belirleyerek giderilmesini sağlamak, hizmet alımları ile ilgili işlemleri yürütmek, ilgili tüm iş ve işlemleri yürütmek için 2886, 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara göre; Müdürlüğün yapım, malzeme ve hizmet alımı ihtiyacını karşılamak,

 

f) Bilişim altyapısını oluşturmak üzere ihtiyaç duyulan donanımı temin etmek ve mevcut donanımın bakım ve onarım işlemlerini yürütmek,

 

g) Kurum içi, kurum dışı nakil ve açıktan atama, müktesep üstü kadrolara atama, vekâlet ve geçici görevlendirmelerde, göreve başlama ve ayrılış tarihlerini bildirmek,

 

ğ) Personelin SGK sigortalı işten ayrılış ve işe giriş bildirgelerini yapıp, bakanlığa göndermek,

 

h) 4483 sayılı Kanun uyarınca personel hakkında yürütülen adli soruşturma ve kovuşturma safahatını takip etmek ve periyodik olarak Bakanlığa bilgi vermek, disiplin işlemi yapılan personele ilişkin tüm bilgi ve belgeleri Bakanlığa göndermek,

 

ı) Çalışan personelin sendikaya üyelik ve çekilme işlemlerini takip etmek,

 

i) Maaş ve kesenek karşılıklarını hesaplamak, kesenek karşılığını Sosyal Güvenlik Kurumu hesabına yatırmak, kişiye alacağının ödenmesini sağlamak,

 

j) Genel Evrak ve arşiv işlemlerinin, posta ve kurye işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,

 

k) Arşiv ve dosyalama işlemlerini yapmak, arşivde bulunan evrakların uygun koşullarda muhafaza edilmesini sağlamak, mevzuata göre miadı dolmuş evraklarla ilgili iş ve işlemleri yapmak, arşivler arası evrakların transferini yapmak, yılsonunda üst makamlara gönderilmesi gereken raporları düzenleyerek raporların üst makamlara ulaşmasını temin etmek,

 

l) Hizmet binasının güvenliğini sağlamak, güvenlik görevlilerinin sevk ve idare edilmesini sağlamak, Hizmet binasının temizlik işlerinin yapılmasını sağlamak, Hizmet binasının bakım ve onarım işlerinin yapılmasını sağlamak, İşyeri tabldot işlerini yürütmek, Ulaşım giderleri ile ilgili alım işleri ve işlemleri yürütmek,

 

m) Ayniyat işlemlerini takip etmek,

 

n) 237 sayılı Taşıt Kanununa tabi hizmet veren araçların sevk ve idaresini sağlamak, taşıtların tamir ve bakımını yaptırmak, ruhsat, zorunlu trafik sigortası, muayene işlemlerini takip etmek, akaryakıt ve tamir giderlerini kontrol ederek kaydını yapmak,

 

o) Yurt içi personel eğitimlerini organize etmek ve bu doğrultuda gerekli iş ve işlemleri yürütmek,

 

ö) Genel Müdür tarafından verilen benzer görevleri yapmak.